Direct contact met ons?
030 72 10 714

Zijn uw contracten op orde?

‹ Terug naar Ondernemingsrecht

Een belangrijk onderdeel van uw onderneming zijn de contracten op grond waarvan u voor klanten werkt of diensten levert, inkopen doet of samenwerkt met andere bedrijven. Uiteraard blijven deze in het bureau liggen zolang er geen aanleiding toe is.

De vraag is wel of deze contracten in orde zijn en nog up to date? Hebben er zich na het ondertekende contract niet nog allemaal wijzigingen voorgedaan die eigenlijk moeten worden vastgelegd in het contract, maar waar u nog niet tot gekomen bent? De kleinste onduidelijkheden in een contract kunnen voor desastreuze gevolgen zorgen voor uw onderneming. Dat wilt u natuurlijk voorkomen omdat u zich bij voorkeur bezig houdt met de verkoop van uw product of dienst.

Neemt u voor een goede begeleiding en screening van de contracten contact op met eerlijkmetrecht. Wij hebben veel ervaring met allerlei soorten contracten en helpen u graag bij het checken en op orde brengen en houden van uw contractenportefeuille.

Aan welke soorten contracten kunt u dan denken?

Laatste video blog

Wat te doen met een zieke werknemer?

Gepubliceerd op 10 nov. 2017

Als werkgever kan je te maken krijgen met een zieke werknemer. Maar wat zijn als werkgever je rechten en plichten en hoe kan je een zieke werknemer helpen? Specialist arbeidsrecht Jony van Beers legt in 5 stappen uit wat je als werkgever kunt doen.