Direct contact met ons?
030 72 10 714

Arbeidsovereenkomst

‹ Terug naar Arbeidsrecht

In de arbeidsovereenkomst worden de afspraken vastgelegd op basis waarvan partijen gaan samenwerken, zo kun je denken aan de duur van de samenwerking, de hoogte van het salaris, de aard van de werkzaamheden en het aantal uren dat gewerkt zal worden. Niet alleen voor het opstellen maar ook voor wijzigingen van arbeidsvoorwaarden kan je bij ons terecht!

Hoe gaan onze professionals te werk?
Het is belangrijk om te weten dat onze professionals te allen tijde maatwerk leveren. Of het nu gaat over het samenstellen van een arbeidsovereenkomst of een geschil met een werknemer.

Daarnaast is het van wederzijds belang dat je een klik hebt met de jurist/advocaat en dat hij of zij begrijpt dat een goed advies niet altijd ingewikkeld en lang behoeft te zijn. Wat hierop aansluit is dat we onze klanten snel te woord willen staan en daarom werken met korte lijnen, één contactpersoon.

Wij willen graag weten wat je als klant wil, zodat we samen een doel kunnen vaststellen om dit vervolgens te realiseren. Onze specialisten helpen jou als klant en wijzen je op de haken en ogen van de juridische inhoud.

Moet je een arbeidsovereenkomst opstellen of wijzigenen heb je hier vragen over? Neem dan direct contact op met onze specialist arbeidsrecht.

Laatste video blog

Wat te doen met een zieke werknemer?

Gepubliceerd op 10 nov. 2017

Als werkgever kan je te maken krijgen met een zieke werknemer. Maar wat zijn als werkgever je rechten en plichten en hoe kan je een zieke werknemer helpen? Specialist arbeidsrecht Jony van Beers legt in 5 stappen uit wat je als werkgever kunt doen.